0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
برند ابر لوکس چایکین

برندی بیظیر و افسانه ای به نام چایکین Chaykin

 

کنستانتین چایکین نابقه صنعت ساعت در سال 1975 در سن پترزبورگ شوروی بدنیا آمد او از همان دوران کودکی متفاوت بودن خود را به عرصه نمایش گذاشت درکودکی به موسیقی علاقه مند شد و توانست پس از مدت چهار سال و گذراندن کلاس های موسیقی آکاردئون ،سولفژ و پیانو و به خوبی یادبگیره .

و بعد از چهارسال فعالیت در موسیقی متوجه شد که علاقه خاصی به موسیقی ندارد او در سن ده سالگی  در خانه پدربزرگ خود با رادیو و ارتباطات رادیویی آشنا شد و علاقه عجیبی به این موضوع و لازم الکترونیکی پیدا کرد این علاقه تا جایی پیش رفت که در داخل زباله ها دنبال قطعات و لوازم الکترونیکی میچرخید و با جمع کردن و سرهم کردن این وسایل تجهیزاتی برای خود میساخت .

علاقه زیاد کنستانتین به ناشناخته ها باعـث شد او با علاقه ای که به قطعات الکترونیکی داشت در یک شرکت رادیویی شروع به کار کند و توانست در رشته مهندسی ارتباطات مدرک دانشگاهی خود را بگیرد . کنستانتین بعد از دانشگاه  به گذراندن دوره سربازی رفت و بعد از دوسال خدمت در یک شرکت تولید درب های آهنی و قفل و یراق سازی مشغول به کار گردید .او با مشغول شدن در این حرفه توانست مهارت های بسیار زیادی درپیدا کند .

او در سال 2000 از شرکت قفل سازی جدا شد و 2 مغازه کوچک خرید و در ان شروع به ساختن بندهایی از جنس چرم و قلزبا طراحیهای خاص  نمود. او در سال 2003 در 50 سالکی پدرش توانست یک ساعت طلا بسازد . در سال  2003با فروش تمامی ساعت های خود توانست کارخانه تولید ساعت خود را افتتاح کند .ب.م

در سال 2004 نمایشگاه ساعت برگوت Breguet در روسیه برگذار شد و چایکین به بازدید این نمایشگاه رفت دیدن محصولات این نمایشگاه بر روی کنستانتین تاثیر بسیار زیادی گذاشت . بعد از بررسی های زیاد و کنکاش های بسیار کنستانتین توانست اولین ساعت توربیلون را بسازد توربیلون یک تکنولوژی ویژه در ساعت است که اثرات گرانشی را خنثی میکنه و باعث میشه ساعت به میزان بسیار زیادی دقیق کار کند .

او با تولید این ساعت توانست یک شبه شهرت بسیار زیادی بدست آورد ، او هر روز ساخت ساعتهاشو پیچیده تر و خاص تر میکرد کنستانتین در سال 2008 ساعتی ساخت که بیش از ده روز شارژ نگهدارد اما شاهکارساخت این انسان نابغه ساعتی بود که تا کنون هیچ ساعت سازی حتی نزدیک به آن هم نشده در این ساعت ازپرژکتور استفاده شده که به واسطه آن  تصاویر متحرک نشان میداد ساخت این ساعت بی گمان کنستاتین را به نابغه  ای در صنعت ساخت ساعت تبدیل ساخت .

چایکین کنستانتین در سال 2010 توانست تنها عضو روسی در اکادمی ساعت سازان مستقل گردد AHCI او در سال  2016 به ریاست این آکادمی رسید و تا  سال 2019 این پست را در اختیار داشت .

ساعت معروف و افسانه ای جوکر از شاهکار های ساخت دست این نابغه ساعت ساز است که تمام اجزای این ساعت بی نظیر و تکرار نشدنی دست ساز هستند . این ساعت افسانه ای تمام جوایز را در سال 2018 دریافت کرد و به محبوب ترین اعت شناخته شده ساخت دست بشر تبدیل گردید. صفحه ساعت جوکر با همان پوزخند معروف جوکر ساخته شد ، عقربه ها و دقیقه و ساعت به شکل مردمک چشم جوکر هستند و چهره ی جوکر در این ساعت با بیست هزار عدد شکل دائما در حال تغییر است .

ساعت دراکولا بعد از ساعت جوکر دومین ساعتی بود که کنستانتین شروع به ساختن آن نمود که توانست جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین و خاصترین ساعت سال  GPHG را دریافت کند .چایکین کنستانتین اولین ساعت ساز روسی است که توانسته در صنعت ساخت ساعت به این جوایز بسیار ارزشمند دست پیدا کند و برنده این جوایز گردد .ب.م

 

ارزش گذاری ساعتهای برند چایکین به علت ارزشمند بودن هنراعجاب انگیز کنستانتین  و دست ساز بودن تمام قطعات ساعت های او کار بسیار سختی است . قیمت پایه 10000 هزار دلاری ساعت های کنستانتین آنها را جزو لوکس ترین و پر طرفدارترین ها قرار میدهد که مخاطبان خاص خود را نیز به همراه دارد .بزرگترین شاهکار چایکین ساخت ساعت کلیسای سن پترزبورگ است که برای ساخت ساعت آن 4 سال زمان صرف شده است .

کنستانتین در ساخت تمامی ساعت ها ابتدا تمام اجزای آن  از موتور، شاسی تا بند را بر روی کاغذ طراحی کرده عیب ها و ایرادات را چند باره و چند باره بررسی کرده تا  الگوی کار خود را به نتیجه برساند .سپس با طرحای سه بعدی شروع به جا نمایی قطعات طراحی شده کرده تا کاملا به نتیجه پایانی دست پیدا کرده و شروع به ساخت کند . تمامی قطعات یک به یک و با دقت بسیار زیاد ساخته میشوند و در کنار همدیگر قرارمیگیرند و بعد از کنترل کیفیت نهایی در کنار یکدیگر قرار میگیرند تا شاهکار هایی مانند جوکر و دراکولا ساخته شوند .

 

چایکین کنستانتین لغب پرفسور را در سال 2018  به خود اختصاص داد تا دیگر هیچ شکی در کار این نابغه روسی و سازنده ساعت های ابر لوکس باقی نباشد طبق آخرین بررسی هی انجام گرفته در تیم مطالعاتی دیجی ساعت ، آخرین ساخته دست چایکین کنستانتین با لوگوی ONLY WATHCE در مزایده ساعتهای تمام دست ساز به بالاترین قیمت و عدد باور نکردنی 250/000 هزار فرانک  فروخته شد .

 

مشاوره و پشتیبانی