0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تاریخچه برند پتک فیلیپ

تاریخچه برند پتک فیلیپ

 

در دنیای بیزنسهای خانوادگی شاید ساعت در رسته اولین محصولات این سیستم از تجارت قرار داشته باشد . به جرات میتوان گفت برند های معتبر دنیا در زمینه ساعت برپایه یک تجارت خانوادگی استوار میباشند .

در این بین یکی از برندهای معتبر دنیا که از سال 1839 هنر ساعت سازی سنتی را در شهر ژنو را بدون وقفه دنبال می کند شرکت فیلیپ پتک Patek Philippe نام دارد . این نام مشهور از تولیدات خلاقانه و محصولات کامل و جذابی  در کارنامه کاری خود سود می برد.

 

و این رزومه بسیارقوی این برند بسیار معتبر است که  اجازه  ساخت و طراحی، توسعه  این تجارت را به این شرکت معتبر میدهد و آن را جزو خبره های تولید ساعت و بهترین های جهان می کند که در این مقاله از دیجی ساعت به بررسی تاریخچه این برند جهانی میپردازیم .

بنیانگذاران آن پاتک فیلیپ و آدرین پاتک علاوه بر مهارت‌های استثنایی، سنت و نوآوری را نیز در کنار هم پرورش می‌دهند و تا کنون بیش از صد اختراع ثبت شده جهانی دارند .

این شرکت از سال 1932 تحت مالکیت خانواده استرن بوده و امروزه توسط تیری استرن ، فیلیپ استرن و کلود پنی به عنوان مدیر عامل اداره می شود.ب.م

 

این واقعیت که شرکت Patek Philippe از چنین شهرت و احترام منحصر به فردی در میان خبره های صنعت زمان برخوردار است تنها به دلیل کمال ساعت های زیبای آن و هنرمندی ساعت سازان آن است و این جایگاه ناشی از ثبات و وفاداریی این کارکنان و کارمندان از زمان تأسیس در سال 1839 تا بحال است.که توانسته اند این کار تا کنون ادامه دهند و آن را برای نسل های آینده  به یادگار گذارند.

بنیانگذاران پتک فیلیپ برای دست یابی به هدف خود به غیر از نو آوری به یک مسئله مهم دیگر در تجارت خود نیز بسیار پایبند بوده : کیفیت و کار خوب

این مهم بزرگترین هدف آنها در توسعه و تولید بهترین ساعت‌های دنیا بود و امروزه، بیش از هر زمان دیگری، کیفیت و ساخت خوب کلیدواژه تولید در Patek Philippe است چرا که با ارج نهادن به اساس ساخت با کیفیت و خلاق توانستند در صنعت ساخت ساعت مفهوم فنی، عملکرد ، و متریال با کیفیت و دقت ساعت‌ها خود را در سطح جهانی مطرح سازند .تیری و فیلیپ استرن شخصاً پایبند تمام تعهدات Patek Philippe هستند که به جرات میتوان گفت که  منحصر به فردترین تعهدات کیفیت ساخت در صنعت ساخت ساعت است.

خاص و نادر بودن Patek Philippe همیشه باعث شده که ساعت های این مجموعه در زمره بهترین و جذاب ترین عنوان ها برای یک خرید منحصر به فرد قرار گیرد.

این برند با بیش از 200 مدل مختلف در حال تولید معمولی و تقریبا 1200 محصول خاص در بین 12 برند اصلی صنعت ساخت شمرده می شود.

کیفیت در ساخت عقربه ها و قابهای محصولات این برند جهانی ساعت بسیار مورد توجه علاقه مندان به حوزه ساعت در کل جهان است. استانداردهای کیفی دقیق اعمال شده در هر مرحله از فرآیند تولید و چندین ماه سرمایه گذاری برای تکمیل، هر ساعت Patek Philippe را به محصولی گرانبها و منحصر به فرد تبدیل می کند که حتی کارشناسان این حوزه را نیز مجذوب خود میکند .

هر ساعت Patek Philippe قرن ها تجربه واقعی و ساعت های بی شماری کار را در خود جای داده است.و ارزش گذاری محصولات این شرکت بر گرفته از این اساس است، تجربه در تولید کالای با کیفیت و مرغوب دارایی گرانبهایی است که ثمره سال ها تلاش و فداکاری  تمام کارکنان این مجموعه بزرگ تولید ساعت است . بسیاری از مدل‌های Patek Philippe اشیای  زینتی واقعی هستند که در حراجی قیمت‌های رکوردی به دست می‌آورند.ب.م

ساعت های ساخته شده توسط پتک فیلیپ گاها به عنوان یک سرمایه گذاری قوی در میان مجموعه داران با ارزش احساسی بالا تلقی می شوند. اکثر دارندگان ساعت Patek Philippe آن را یک میراث ارزشمند و غیرقابل جایگزین خانوادگی می دانند.

 

زیبایی شناسی ساعت های Patek Philippe بیش از چیزی است که به چشم می آید. همچنین بیانگر کمال مکانیکی آنهاست. طرح های آنها بیشتر از روندهای مد در حال گذر است و همیشه زیبایی معاصر را نشان می دهد. Patek Philippe در صنعت تولید ساعت های مچی سبک ‌زمان و بی‌زمان خود را ایجاد کرده است: این سبک ترکیبی هماهنگ از شخصیت و احتیاط، ظرافت و منحصربه‌فرد بودن است. این سبک الهام‌بخش ساعت‌های کلاسیک واقعی است. ایجاد و تغییر ماهرانه در حال تکامل ساعت هایی را تعریف می کند که به سادگی مقاومت ناپذیری خود را حفظ می کنند – این کمپانی معروف و نامدار به صنعت زمان با شعار دیروز، امروز و فردا تعریف و شکلی دوست داشتنی داده است که بسیاری از رقیبان در این صنتعت را از جایگاه خود دور نگه میدارد .ب.م

مشاوره و پشتیبانی