0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
چگونگی تشخیص ساعت اصل از کپی

 

چگونگی تشخیص ساعت اصل از کپی

  

عقربه‌های ساعت می‌گذرند و هیچ‌کس جلودارشان نیست. تنها کاری که از ما در مقابل گذشت زمان بر‌می‌آید، درست استفاده کردن از آن است.

در زندگی درست استفاده کردن از هرچیز برای ادمی بهترین است ، اما برای این موضوع نیز نیاز به ابزار درست است و در دنیای امروزی تشخیص  ابزار درست کار بسیار سختی است.

امروزه در هر کارو پیشه ای صحبت از اصل یا تقلبی بودن و یا ساده تر بگوییم به اصطلاح عامیانه و امروزی اورجینال یا فیک بودن محصولات مطرح میشود . این موضوع بقدری با اهمیت گشته که در عامه مردم هم موضوعی با واژه اصل یا تقلبی بودن محصولات از اولویت های هر خریدار در بازار مصرف میباشد .

این موضوع امروزه در بین مردم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که از گرانترین محصولات مصرفی تا ارزان ترین آنها را شامل میشود و برای سودجیان در هر بازار و کسب و کاری تبدیل به یک تجارت کلان شده .

ساعت هم که از دیرباز و به جرات میتوان گفت از زمان بوجود آمدنش به دلیل اهمیت و خواستگاه بالایی که در بین مردم و جوامع مختلف داشته ازین موضوع  مستثنا نیست و به علت پر مخاطب بودن و بازار بزرگ و تنوع در تولیداتی که داشته و دارد یکی از مقصد های خوب متقلبین میباشد .

اصل یا تقلبی

 

در این بین سئوالات زیادی در ذهن مخاطبین این حوزه شکل میگیرد که از مهمترین آنها میتوان به این موارد که چگونه میتوان ساعت تقلبی را از ساعت واقعی تشخیص داد؟ ساعتهای تقلبی کجا ساخته می شود؟ چه درجه هایی از کیفیت را می توان در میان به اصطلاح "ساعت های تقلبی " یافت؟ آیا می توان از اینترنت ساعت اصل خرید کرد؟ چگونه می توان از کپی های تقلبی جلوگیری کرد؟

اینها تنها بخشی از سوالاتی است که ذهن هر علاقه‌مندی را در مقوله  خرید و یا بررسی ساعتهای مچی درگیر خود میکند و باید پاسخ آن‌ها را در دورانی که جعل محصولات لوکسی چون ساعت  به یک صنعت تبدیل شده است را بیابد.

این مطلب از دیجی ساعت که بخش عمده‌ای از آن به معتبرترین برندهای ساعت اختصاص دارد  اطلاعات حیاتی و خوبی در مورد تشخیص و شناسایی ساعتهای تقلبی‌ در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. و هدف آن این است که اطمینان حاصل شود که خرید یک ساعت از یک فرد، از یک مغازه یا در اینترنت به یک کابوس تبدیل نمی شود!ب.م

 

به دلیل ماهیت انفجاری این موضوع جذاب در این حوزه تا کنون بیش از 5000 مقاله و عکس منتشر شده که نشان دهنده تفاوت بین مدل های اصلی و تقلبی با جزئیات (مکانیسم، صفحه، دستبند و غیره)  را به نوعی آشکار میکنند. اما پیدا کردن و خواندن این مطالب و مقالات وقت و فرصت بسیار میخواهد که کمتر شخصی وقت برای این مهم قبل از خرید ساعت میگذارد . بدون شک ، تا امروز کمتر کسی به این نوع مقالات که منتشر شده است نگاه ضروری داشته و انها را بررسی کرده است .

 

چگونه میتوان ساعت تقلبی را از ساعت واقعی تشخیص داد؟

خرید ساعت می تواند یک خرید پرخطر باشد. ساعت‌های تقلبی در بازار بسیار زیاد هستند و فروشندگان بی‌وجدان به طور فزاینده‌ای در این بازار برای فروش محصولات تقلبی خود فعالیت میکنند . برخلاف سابق که ساعت‌ها برای اطلاع و آگاهی از زمان مورد استفاده قرار می‌گرفتند، امروزه و در بین اکثر مردم به عنوان یک افزونه زینتی پرکاربرد شناخته میشود یک اکسسوری پر مخاطب و گاها گرانقیمت و در بین افراد بنام و مشهور وسیله ای برای خودنمایی و عرض اندام و به نوعی نشان دهنده وضعیت شخصیتی و مالی فرد شناخته می‌شوند، در این بین پس از افزایش مخاطب خرید این محصول شرکت های زیادی پا به عرصه تولید این محصول در طرح ها و مدلهای مختلف کرده اند که قسمتی از  فروش این مقوله مهم را به خود اختصاص دهند و از انجایی که بازار این اقلام نسبت به گذشته سیر صعودی بی نظیری را در پیش گرفته است، اما این سیر صعودی پای متقلبین زیادی را هم به این صنعت پر سود باز کرده .

حال اینکه چگونه یک ساعت اصل را از یک ساعت تقلبی تشخیص دهیم؟ این دقیقاً همان موضوعی است که شما خریدار ساعت را درگیر خود میکند اما در تمامی دنیا و همینطور ایران عزیز ما از آنجایی که ساعت به دایره یک کالای لوکس و زینتی پیوسته مارک های اصلی و ساعت های لوکس پوشش خوبی در لغای نمایندگان فروشدارند و امروزه با پیشرفت دنیای اینترنت و دسترسی آسان به آن مهمترین سند اصل بودن این محصولات در بازار استعلام فروشنده آن در دنیای پر دسترس اینترنت است که با یک سرچ در سایت های شرکت های سازنده برند ساعت مورد نظر میتوانید متوجه آن بشوید  که فروشنده ساعت نماینده فروش آن شرکت میباشد یا خیر .

 

دومین موضوع بحث قیمت این محصولات جذاب میباشد قیمت ساعت های اصل به نسبت قیمت نمونه های تقلبی آنها بسیار متفاوت میباشند .دانش امروزی پیشرفت چشم گیری داشته و ساعت و ساخت آن و برندهای شاخص آن، همراه با درک بازار تقلبی، به شما کمک می کند هنگام خرید ساعت تصمیمات درستی بگیرید.

تعداد کمی از وب‌سایت‌های ساعت دست دوم به متخصصان واقعی مراجعه می‌کنند، به این معنی که خریدها به طور فزاینده‌ای با ریسک خریدار انجام می‌شوند.

 

ساعتهای تقلبی کجا ساخته می شود؟

مبداء و خواستگاه خاصی برای این مهم وجود ندارد چرا که بازار تقلبی این محصول همانطور که شرکتهای سازنده معتبر ساعت در حال پیشرفت میباشند هم  دائماً در حال تکامل است و دائماً به دنبال ساخت ساعت تقلبی کامل است که گاها با نمونه های اصلی آن اختلافات بسیار کمی دارند که عمدتا در متریال ساخت آن ساعت خلاصه میشوند مانند عیار طلا و یا الماسی که در ساعتهای گران قیمت و یا اجزای تشکیل دهنده موتور ساعت های ارزان مانند استفاده از موتورهای چینی با کیفیت بسیار پایین در مقابل موتور سیکو میباشد .

 

چه درجه هایی از کیفیت را می توان در میان به اصطلاح "ساعت های تقلبی " یافت؟

به جرات میتوان گفت که ساعتهای تقلبی بسیار گران قیمت و خاصی در بازار این صنعت تولید میشوند که در نمونه خود حتی میتواند یک برند معتبر باشد اما همانطور که تقلب در مدل ها و نمونه های گران قیمت این محصول پر مخاطب وجود دارد در نمونه های ارزان قیمت آن نیز تقلب جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده و بازار مصرف خود را دارد البته که مخاطبین این موضوع هم کم نیستند و هستند بسیار کسانی که از هزینه خرید یک ساعت اصل بر نمی آیند و ترجیح میدهند نمونه ارزان تر آن را بر دست داشته باشند . به طور مثال یک نفر میتواند به راحتی بجای یک ساعت رولکس اصل با قیمت جهانی 5000 دلار در بازار تقلبی این محصول را با قیمت 400 هزار تومان خریداری کنید و در مهمانی ها و مجالس نمایی ازیک ساعت رولکس را نمایش بدهد اما این موضوع مهم را بخاطر داشته باشید که اشخاصی که ساعت اصل بدست دارند براحتی متوجه غیر اصل بودن ساعت او خواهند شد .

 

آیا می توان از اینترنت ساعت اصل خرید کرد؟

در دنیای امروزی اینترنت یک ابزار جستجوی بسیار قوی و مطمئن میباشد . اما ممکن است اشخاصی که درآن فعالیت دارند قابل اعتماد نباشند حال چگونه از اینترنت این ابزار پر مخاطب یک ساعت اورجینال خریداری کنیم ؟

در هنگام خرید ساعت اولین موضع شمای خریدار بایستی اطمینان از نماینده فروش بودن آن سایت و فروشنده آن محصول باشد . که با سرچ در سایت شرکت سازنده میتوانید به این موضوع پی ببرید به طور مثال شرکت هاناواچ نماینده فروش محصولات برند بسیار جذاب زینوو در ایراناست که با سرچ کردن این موضوع در اینترنت و بررسی سایت شرکت ZINVO   www.zinvowatches.com  میتوانید ازین مهم اطمینان حاصل کنید.

دومین موضوع دقت به داشتن نماد اطمینان خرید  (( e نماد )) آن سایت است که از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی و ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی ‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند .ب.م

نماد اعتماد الکترونیکی (( ای نماد )) به نوعی جواز کسب در حوزه اینترنت است و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. که مسئولیت صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و محتوای منتشر شده در وب سایت بر عهده صاحب کسب و کار می باشد.

اطلاع از قوانین حقوق مصرف‌کننده حق تمامی شهروندان است. خواهشمند است با مطالعه و آگاهی از قوانین، در خرید‌های خود موارد قانونی را از فروشندگان مطالبه نمایید.

سومین موضوع بررسی تجربه خریداران آن سایت و در نظر گرفتن تمامی نکات مثبت و منفی آنها در هنگام خرید است .

 

چگونه می توان از خرید ساعت های تقلبی جلوگیری کرد؟

موضوعاتی مهم و مشهود که به طور غیر حرفه ای هم قابل تشخیص است توجه کنید نکات کلیدی که در این مطلب از دیجی ساعت به شما آموزش میدهیم خیال شمای مصرف کننده را حداقل برای یک خرید موفق تا مقدار بسیار زیادی آسوده میکند. نکاتی که در این مطلب به آن اشاره میشود در بر گیرنده مجموعه ای از اصول بین‌المللی در زمینه تشخیص و خرید یک  ساعت  اصل است .که توجه به همین چند موضوع در حین خرید ساعت مچیمیتواند تا مقدار بسیار زیادی ضمانت خیال راحت شما از اصل بودن محصول باشد.

1 – گارانتی اینترنشال

2 – کد رفرانس ساعت

3 - جعبه و بسته بندی ساعت

4 – رویت و بررسی نمایندگی فروش محصول در داخل سایت رسمی شرکت تولید کننده ساعت

5 – متریال ساخت

مشاوره و پشتیبانی