0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ساعت مچی زینوو Zinvo مدل BLADE ASTRO

شناسه کالا: DIGISAAT-ZINVO-014
شناسه کالا: DIGISAAT-ZINVO-014
  • product vendor icon image فروشنده:
    دیجی ساعت
قیمت:
24,899,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ساعت مچی زینوو Zinvo مدل BLADE ASTRO
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
ساعت مچی زینوو Zinvo مدل BLADE ASTRO

 

برند زينوو محصول كشور امريكا بوده که ‎جنس بدنه ساعت از استيل ٣١٦ ضد زنگ و ضد حساسیت و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده و بند این ساعت از جنس چرمبسیار مرغوب ایتالیایی است که در قابی با سایز ساعت ۴۴ میلیمتر احاطه شده و دارای تقویم است . ‎موتور این مدل زينوو مدل سیکو ٨٢١٥ اتوماتيك ميوتا ژاپن مي باشد که درون آن ۲۱ قطعه جواهر در داخل موتور ساعت كار شده ، ‎شيشه ساعت از جنس کریستال سافایر بوده كه ضد خش است و اين ساعت را تا ۵ اتمسفر ضد اب میکند .

خواندن این ساعت بسیار چشم نواز و دلنشین است چرا که عقربه ای که فلش است ساعت و عقربه ای که خط دارد دقیقه است و ثانیه ساعت همچون توربینی در حال گردش است که به صورت دایره ای در وسط به چرخش در میاد. 

 

ساعت مچی زینوو Zinvo مدل BLADE ASTRO

 

آیا ساعت های سریBLADE کمپانی زینوو با دستی پر به رقابت با برندهای دیگر آمده‌اند؟ آیا قیمت مناسب تنها ویژگی مثبت آن‌ها است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما در این مقاله از دیجی ساعت همراه باشید تا با بررسی کامل یکی از بینظیر ترین محصولات شرکت زینوو مدل BLADE ASTRO آشنا شوید .

 

امروزه ساعت به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی است که انسانها در شکل ظاهر خود سخت مشغول و درگیر آن هستند و جایگاه ثابتی را در نشان دادن ظاهری خوب و نوع شخصیت ظاهری ما دارد ایفا میکند. ساعت دیگر صرفا ابزاری برای نمایش زمان نیست ، بلکه امروزه بسیاری از افراد برای داشتن ساعتی خاص و منحصر به فرد و استفاده از آن دلایل خاص خود را دارند. کمی پیش با ورود ساعت های هوشمند گمان میرفت که بازار ساعت های کلاسیک به سر آمده و زمان آن رسیده که شاهد تحولی در این صنعت بسیار گران و پر تنوع باشیم اما بعدتر متوجه شدیم که این یک خیال است و نه تنها این موضوع اتفاق نیفتاد بلکه که امروز در بازار ساعت های کلاسیک ، اسپرت و مدرن شاهد چنان کیفیت و تنوع محصولی در بازار پر رقابت این افزونه جانبی هستیم که گمان نمیرود تا سالهای خیلی خیلی دور هم شاهد خروج و یا جایگزین شدن این اکسسوری پر مخاطب از میان مردم باشیم .

حال اینکه با مناسب تر شدن قیمت ساعتهای اورجینال بازار ساعتهای فیک و قلابی نیز هر روز در حال کوچک‌ترشدن است ، چراکه زمانی بخش عمده‌ای از مخاطبان ساعتهای کلاسیک توان خرید ساعت های اورجینال را به علت بالا بودن قیمت های آن را نداشتند و این موضوع باعث شده بود که مخاطبان ساعت های کلاسیک به سمت ساعت های یکبار مصرف و فیک گرایش یابند. اما اکنون با ورود شرکتهای سازنده معتبر و ارتقاع کیفی و پایین آمدن قیمت ها مصرف کنندگان هم تمایل بیشتری به داشتن ساعتهای اورجینال و اصل پیدا کرده اند.

 

 

زینوو و ساختار آن

علاقه مندان به مقوله ساعت بخوبی می دانند که یک ساعت خیلی بیشتر از ساختار بیرونی آن و چیزی که به ظاهر دیده میشود است و آنچه که در درون آن قرار دارد تا ساعت را تامین کند به همان اندازه مهم است. کمپانیZINVO زینوو ساعت های لوکس با ساختاری بسیار زیبا را تولید می کند که از نظر زیبایی شناسی از سایر رقبا بسیار متمایز است .علاوه بر ظاهر چشمگیر ساعت های ZINVO، این شرکت همچنین آنها را به موتور های محرک ساعت بسیار قابل اعتماد سیکو مجهز کرده است تا اطمینان حاصل کند که عملکرد ساعت، اعم از ساعت، دقیقه، ثانیه یا تاریخ، در حالت کارکرد ثابت باقی می ماند.

 

 

حرکت یک ساعت

حرکت دقیق موتور یک ساعت که در دقت نشان دادن زمان در آن بسیار مهم بوده و از جایگاه بسیار پر اهمیتی برخوردار است به عبارتی نیروی محرکه ساعت تمام عملکرد آن است و این یک جزء کلیدی یک ساعت است که زمان دقیق را تضمین می کند. انواع مختلفی از موتور ساعت وجود دارد، که در موتورهای کوارتز ( منبع تغذیه باتری ) یا مکانیکی ( اتوماتیک ) قرار می گیرند. برای درک اینکه چه چیزی حرکات ZINVO را بسیار منحصر به فرد می کند در ادامه این مقاله با ما باشید .

ساعت BLADE ASTRO با موتور اتوماتیک نیازی به سیم پیچ و اتصالات تغذیه ندارد، در عوض با یک موتور اتوماتیک که به سه پاندول و چرخدنده های بسیار کوچک مغناطیسی حرکت خود را ادامه میدهد شناخته می شود، در زمان فعالیت روزانه حرکت طبیعی مچ دست باعث می شود مروتور به اطراف حرکت کند و پاندول مرکزی موتور ساعت شروع به گردش درونی کرده و سپس فنر اصلی را می پیچد. بنابراین، تا زمانی که ساعت را بدست داشته باشید، موتور به کار خود ادامه خواهد داد. ذخیره انرژی کالیبر فنر خودکار موتور ساعت BLADE ASTRO و مدت زمانی که ساعت در وضعیت ثابت بماند حدود 72 ساعت میباشد که این موضوع را شما در ساعت هایی با قیمت های بسیار بسیار بالاتر شاهد خواهید بود .

کمپانی ZINVO در تمامی محصولات خود با موتور اتوماتیک رو به یک قبل تپنده محرک از شرکت ژاپنی سیکو با 21 جواهر و ذخیره انرژی 72 ساعته مجهز کرده و طتبیق داده . که نمونه این قلبهای تپنده ساعت را شما در ساعتهای بسیار گرانتری همچون امگا ، تیسوت ، سیکو و ... مشاهده می شود. حرکت ساعت را در ساعت BLADE ASTRO می توان از طریق کیس و صفحه نمایش بسیار چشم نواز و منحصر بفرد با عقربه هایی به طراحی توربین درون این صفحه بسیار جذاب مشاهده کرد. در طراحی مفهومی و نوآورانه BLADE که درون صفحه خود دارای توربین اسپین ۱ ثانیه‌ای است و کاری فشرده تر، پیچیده تر و پرهزینه تر از موتور کوارتز را میطلبید که کمپانی زینوو آن را با قرار دادن موتور اتوماتیک در درون ساعت BLADE ASTRO جبران کرده است .

این ساعت مچی که در برابر آب تا 5 ATM یا 50M مقاومت دارد در قابی از جنس استیل ضد حساسیت با رنگ جدید و بسیار مقاوم سیلور گانمتال یاهمان رنگی که در صنعت اسلحه سازی استفاده میشود قرار گرفته و صفحه ی خود را به رنگ نقره ای بسیار چشم نواز خود را به نمایش میگذارد که در طرفین با یک بند چرم بسیار مرغوب ایتالیایی به رنگ طوسی با دوختی منحصر به فرد احاطه شده . تمامی قطعات ساعت با جزئیات و استانداردهای با کیفیت بالا ساخته شده اند . البته مهم نیست سبک یا سلیقه شما چه سبکی از ساعت باشد ،ما در فروشگاه دیجی ساعت تمامی محصولات کمپانی آمریکایی ZINVO را گردآوری کرده ایم تا شما با تمام سلیقه خود بتوانید انتخابی درست را تجربه کنید و یک ساعت لوکس و ماندگار را برای خود یا عزیزانتان تهیه نمائید

ساعت مچی زینوو Zinvo مدل BLADE ASTRO
ساعت مچی زینوو Zinvo مدل BLADE ASTRO
قیمت:
24,899,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی